Dostawa

Nazwa Koszty dostawy Miejsce docelowe
Poczta Polska 17.00 zł, za darmo od 250 zł PL
InPost kurier 16.00 zł, za darmo od 250 zł PL
Przesylkownia 11.00 zł, za darmo od 250 zł PL
  1. OPŁATA POCZTOWA

    • Opłaty transportowe e-sklepu www.matemate.pl odwijają się od zakupionych towartów i wyboru przewoźnika.
    • Opłata za dostarczenie przesyłki firmą InPost kurier wynosi 16 zł z VAT przy płatności z góry, opłata za przesyłkę platná przy odbiorze wynosi 16 zł + 2 zł z VAT.
    • UWAGA - przy zamówieniu powyżej 250 zł nie płacisz za transport przesyłki, z wyjątkiem przesyłek nadmiernych rozmiarów, których wysyłka podlega obowiązującemu cennikowi.
  2. WARUNKI UZUPEŁNIAJĄCE

    • Zamówienie dostarczamy do wybranego przewoźnika następnego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia. Przewoźnik dostarczy przesyłkę do adresata w ciągu następnych dwóch dni (czas dostawy między 8:00 a 17:00 - po 17:00 lub w weekend przewoźnik nie dostarcza przesyłek !!!). Oznacza to, że otrzymasz paczkę w ciągu 0 dni roboczych.
    • Jeśli korzystasz z przedpłaty, wysyłamy przesyłkę w dniu, w którym twoja płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie, przesyłkę dostaniesz w ciągu 3 dni.
    • Z uwagi na to, że mamy w magayznie duże zasoby towaru, nie povinno dojść do sytuacji, aby po zamówieniu towaru, a przed jego odesłaniem towr wyprzedano. Jeśli jednak nastąpi sytuacja, że wyprzedamy zamówione produkty przed realizacją Twojego zamówienia, natychmiast skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy kolejne kroki.
  3. PRZYJĘCIE PRZESYŁKI

    • Aby uniknąć nieporozumień przy odbiorze przesyłki, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
      1. Jeśli podczas odbioru przesyłki okaże się, że opakowanie jest uszkodzone (jak pęknięty lub dziurawy karton), nie należy odbierać przesyłki! Skontaktuj się z nami aby umówić dalsze postępowanie (email: info@matemate.pl). Potwierdź, przewoźnikowi, że nie przejąłeś przesyłki z powodu uszkodzenia.
      2. Przesyłkę otwórz natychmiast po dostarczeniu i przejrzyj zawartość. Nie sprawdzaj później, im wcześniej dowiadujemy się o możliwym uszkodzeniu paczki, tym szybciej będziemy w stanie zapewnić wymianę.
      3. Jeśli odebrałeś paczkę i okazało się, że produkt jest uszkodzony w transporcie, nie wyrzucaj żadnej części opakowania ani wypełnienia ochronnego i natychmiast skontaktuj się z nami! Jeśli zgłosisz uszkodzenie produktu po dwóch dniach od pobrania paczki, nie będziemy mogli pozytywnie rozpatrzyć twojej reklamacji.
      4. Zapewniamy kompletną dokumentację związaną z reklamacją produktu, poprosimy Cię jedynie o przesłanie zdjęć uszkodzonego produktu i opakowania. Zawsze chętnie udzielimy bliższych informacji.
 

Společnost CDI Internet Solutions, s.r.o. žádá o tvůj souhlas s používáním souborů cookie pro účely výkonu a reklamy. Reklamní soubory cookie třetích stran používáme k tomu, abychom ti mohli nabízet přizpůsobenou reklamu. Další informace nebo doplnění nastavení získáš kliknutím na tlačítko „Více informací“. Souhlasíš s používáním souborů cookie a zpracováním souvisejících osobních údajů?

Více informací